Sunday, November 7, 2010

hati saya d curi orang laa!!



hari ni ye hari ni bukan hari esok...aku betul2 happy sbb dy....dy la yg mampu buat aku tersenyum dan tersenyum...xtahu camna nk ungkap ngan kata2 betapa aku syg dy...aku hrap hubangan yg terjalin    kekal......ni la org yg curi ati kecil ku tu..haehh anak sapa la niee.......

ni la orgnya..pemalu orgnya..




~hari je awak da gtau nk buatkan buaiyan depan ruma dan gelongsor gergasi dalam ruma..8taun lgi xda siap awk!! he3 luv u..


 
coratcoretkisahkamii...<3" haeh sy xpandai g ngan bloq nie....ni je termampu buat awk...tp thank ye arini ntuk nice papermint ice cream...msa cepat je berlalu hari ni....haeh awk sy da xmo awk sedeh2 k...jgan lupa ntuk sentiasa senyum sbb sy slalu ada kat sisi awk k....20101102......najihazreen.......pesanan terakhir jgan lupa ye buaiyan satu.....he3...dan xlupa juga ayat terkumpul dalam kamus buat msa ni ialah comteg seerti dngan conteng dan peki seerti dngan perli...hehe...
ya allah kekalkanlah kebahagian ini..." awak da curi ati saya tu jaga baek2 k sbab sya lagi snsitif dari awak~bluekk!"
=)

2 comments: