Sunday, June 12, 2011

terdetik!

semalam seriusly aku hppy sbb seseorang...
tersenyum ja seharii walau stil xsehat lagie.haehh antibody xkuat betul la...
smlm seseorang tu xdpt trik pp aku nie...hahaha agk lawak jugak le prngai dy...
pastu balek keja g ruma kwan dy kwen....
lepas da happy2 sehari smpai sepetang entah napa
ati ni terdetik nak text seseorang ..tp xtertext...
betul2 nk tau psal mama "dy"...
tp tgah hari ni 12.6.2011
betui2 xsangka dpt msj dari my bestie yg mama "dy" da xda...
aku harap "dy" kuat..sbb aku tau "dy"..da mcm2 "dy" lalui..
walau skunk aku da kurang tau psai "dy" tp aku yakin "dy" akn tabah n kuat demi adik2 n abah "dy"
"mama awak da tenang kat sana da lma sngat dy tnggung skit, sy doakan mama awk dtmpatkan 
bersama org2 yg beriman..nsyallah..al-fatihah...

:.xtahurasaapasekarangini..sepatotnyahariniakuhppygnganseseorangtpjdsentapplak,,,entahla....:


 

No comments:

Post a Comment