Wednesday, August 3, 2011

28.07.11 =)

tarikh yang xmahu dilupakan...
=)
28.07.11
hari last aku kat emerald puteri hotel..
engatkan ari2 last ni bole le ilex2 tpi mak aii sibukk smpai ke petang..
meh kita mula cita dari pagie...

pagie2 macam biasaa lewat lagi ekoran terbelit selendang sndiri..hehe mcam tu la pagie2 slalu lewat sbb nk membelit shawl..
smpai jer nmpak abg tnyit tue..hehe
dy ajak bespest sesamaa n dy suapkan inii
(google img je sbb yg real xsmpat nk snap da abeh)
=)

lepastu smbung ler keja masing2..perut stil kenyang tpi
MK a.k.a M.Krishan ajak g nasi kandar pulak
nak blanja aku n kak kema.sbb kami last day ari yg sama...
pergi le lunch sesama ngan kak kema n kak anie..
lunch kat subaidah,,aku mkan nie..

thank MK sbb slalu blanja time jia kat EPH....

pastu smbung keja..ari2 last pown suppliyer banyak yg nak jumpa..
da bg gift untuk raya..thank semua..
siyes akan rindu cakap ngan suppliyer tmbah2 mr tan ngan ah tai..tiap2 ri orr on cal ngn depa order barang..

pastu engatkan xda apa dah la sbb nk balek awai nk ke kuala perlis pulak tgok ruma sewa nanti..
tup tup dapat cal dari hr yg dorang da wat farewell sikit kat cafe...

aku pown turun ler ngan kak kema..
pastu da la makan2 skit pastu kena bg ucpan...
aku buat ler ucpn serba spontan..hehe
pastu time akunya bos wat ucapan alehaii meleleh ler seketika..
dy bos yg sporting laa xksah aku g lmbat ke apa ka janji keja jalan...

n aku dapat thiz lil tedy from HOD Emerald Puteri Hotel..
====soswiettttttt===

lepastu aku pown cepat2 ler nak naek ats sbb nk ke kuala perlis pulak..
cik abg teman naek atas..dy duk nengok mata aku ckp aku nanges..
apa laaa berayor skit jer..
hehe pastu dy antar balek n aku ngan kak adik n abang bergerak ke kuala perlis
perghh punya ler penat sehari baru tu la aku duk diam dlm keta...
kami g amek mak kat kuala perlis pastu g ruma sewa aku
k la da setal satu bab...
da selesai tngok ruma singgh la sat kat kg..
engatkan sat rupanya smpai ke malam
udoh ler esk seawai pagi ni ke klumpor...

bersambung.cerita.ke.klumpor.yer...

pe pown slamat berpuasa semua...
=)

No comments:

Post a Comment